Montag, 4. Februar 2008

Lovaglas Apaval




Most hetvegen voltam megint Magyarorszagon, szerencsere talaltam egy olcso jegyet a Swissnel, igy csütörtök estetöl vasarnap estig maradtam! Az uj otthoni körülmenyek meg szokatlanok voltak - aki ismer, tudja miröl van szo - de probaltam a gondok helyett az örömökre gondolni. Igy is törtent, amikor Apaval penteken es szombaton lovagolni voltam, mindketszer kint voltunk terepen. Csodas idönk volt, mintha nem is januar lett volna! A lovaink ki voltak csattanva az energiatol, es nagy örömmel vagtaztak velünk, es ugrattunk is. Jo erzes, hogy bar ritkan lovagolok, mindig azonnal megtalalom a közös hangot Dollyval (a lovammal), jol össze vagyunk mar szokva, minden mozdulatat ismerem mar - immaron 10 eve. Lehet hogy el kell adni, amit nagyon sajnalnek, nem ist tudom, milyen lovon lovagolhatnek akkor. Legközelebb valoszinü marcius 13-16-ig megyek megint, es akkor Apaval reszt veszünk a marcius 15-i gödöllöi felvonulason, ugy mint tavaly. A lovcsin keszült kepet es videot a mobilommal csinaltam. A video kicsit zajos es ügyetlen, mert vagta közben vettem föl. Remelem meg sok ilyen szep elmenyben lesz reszem Apaval!

3 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

Drágám!
Vegyes érzelmekkel olvastam irásod!
Az itthonlét fontos eseménye volt ezek szerint a lovaglás és apáddal töltött idő. Örülök és szomoru is vagyok egyben. Örülök, mert látom, hogy apa vsak apa marad neked, és ez igy helyes. Szomu pedig azért vagyok, mert én kimaradtam ebből az irásból! Szeretlek! M

Bibi's Blog hat gesagt…

Anyuci!
A lovaglasos irasbol kimaradtal, mert te nem voltal reszese! Lesznek olyan irasaim majd, amiben ez forditva lesz. Lehet hogy meg kell szoknod, hogy az elmenyeimben külön szerepeltek! Szamomra sem nagy öröm ez!

M. hat gesagt…

Drágám!
Azt hittem, hogy az itthonlétről irsz, nem csak a lovaglásról. Bocs. Tudom, hogy már külön szerepelünk az életedben, sajnos.Nem tudok vele megbarátkozni. Csókollak